آلبوم «لوت» با آهنگ‌سازی «محمد نیک» در گونه‌ی تلفیقی منتشر شد

موسیقی ما- موسسه‌ی راوی مجموعه آلبوم موسیقایی «لوت» را در ژانر موسیقی تلفیقی (راک) به آهنگسازی محمد نیک تولید و عرضه کرد.

آلبوم لوت حاصل سال‌ها تحقیق و آزمون و خطا پیرامون موسیقی مفهومی است. همانند کویر لوت مجموعه‌ای است ساده ودرعین حال سراسر رمز و راز همانند ستارگان درشب ِ کویر که این قطعات تک تک به صورت حساب شده‌ای کنار هم چیدمان شده‌اند تا تجربه‌ای نو همراه با هیجانی درونی به شنونده القا کنند.

آلبوم لوت تلفیقی است از نواهای آشنای ایران زمین و سازهای این مرز و بوم با روایتی جدید به همراهی موسیقی مدرن ِامروزی. در قطعات این مجموعه شنیداری اشاراتی به دستگاه همایون و نوا شده به گونه‌ای که حتا شنونده بدون اطلاع هم احساس نزدیکی با ملودی‌های به کار رفته پیدا  کند. این آلبومِ ادامه دار طراحی شده برای افرادی که در عصر هیاهو و سرعت به دنبال  صلحی درونی و فراگیر توام با آرامشی ماندگار هستند و با شنیدن این مجموعه به رویایی سنگین مثل دیدن آسمان کویر خواهند شد !

آلبوم لوت در ژانر موسیقی تلفیقی  (راک) همراه با آواخوانی تولید موسسه راوی از پلتفرم فروشگاه شنیداری بیب‌تونز قابل ابتیاع است .
در این اثر «محمد نیک» نوازنده گیتار بیس و گیتار الکتریک و تنبور و«فاطمه کریمی» نوازنده کمانچه است.  آواخوانی نیز برعهده‌ی پارمیس هوبخش بوده و میکس و مسترینگ را محمدرضااصغری و  طراحی و گرافیک را سهیل حسینی انجام داده است.

منبع: موسیقی ما

https://www.musicema.com/node/399842